Kategorie

Koszyk

  • Ilość pozycji: brak
  • Łączna cena: 0,00zł

Reklamacja i zwroty

 Jeżeli towar jest niezgodny z umową, kupujący może zażądać doprowadzenia go do stanu zgodności z umową poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy, chyba że naprawa lub wymiana jest niemożliwa i wymaga nadmiernych kosztów. W takim przypadku jeżeli naprawa lub wymiana towaru jest niemożliwa  klient może odstąpić od umowy albo domagać się obniżenia ceny za towar. Klient ma prawo także odstąpić od umowy w przypadku przedłużającego się czasu naprawy lub wymiany. W przypadku gdy sklep nie uzna reklamacji klienta, a ten nie zgadza się z decyzją sprzedawcy może zwrócić o rozstrzygnięcie sprawy do sądu polubownego.

 

Czas trwania gwarancji i szczegółowe jej warunki określone są indywidualnie przez producenta w karcie gwarancyjnej. W przypadku produktów firmy Fixoni gwarancja trwa przez okres 12 miesięcy. W celu złożenia reklamacji należy wcześniej skontaktować się telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej ze sprzedawcą i poinformować o powodzie jej złożenia. Towar reklamowany należy dostarczyć na adres wskazany przez sprzedawcę. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne lub wynikłe z niewłaściwego użytkowania produktu oraz naturalnie zużyte.

 

Kupujący ma prawo zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki (bez podania przyczyny). W tym celu proszę skontaktować się ze sklepem internetowym Fixoni.pl telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail, w celu poinformowania o swojej decyzji odstąpienia od umowy. Produkt należy zwrócić na adres podany przez sprzedawcę. Prosimy o zabezpieczenie odsyłanego produktu tak aby nie uległ zniszczeniu. Odsyłane towary winny być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna, w takim przypadku produkt może nosić normalne ślady użytkowania. Klient odpowiada za towar w przypadku niewłaściwego obchodzenia się z nim w stopniu większym niż konieczny.

 

Sklep internetowy Fixoni.pl gwarantuje zwrot wartości produktu bez zbędnej zwłoki lub nie później niż w terminie czternastu dni od dnia otrzymania zwracanego towaru. Klient pokrywa tylko koszty opakowania i odesłania produktu (nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem)

 

Klient ma prawo do wymiany zakupionego towaru na inny. W tym celu prosimy o kontakt ze sklepem internetowym Fixoni.pl, w celu poinformowania o chęci wymiany towaru. W takim przypadku kwota za poprzedni towar jest traktowana jako przedpłata nowego zamówienia. W przypadku gdy wartość nowego zamówienia jest wyższa niż wartość towaru zwracanego, klient może dopłacić brakującą kwotę. Jeżeli natomiast wartość nowego zamówienia jest niższa sklep internetowy Fixoni.pl zwraca różnicę na podane przez klienta konto bankowe lub przekaz pocztowy.